Las
grandes superficies cubren unas necesidades impuestas por la disponibilidad de
tiempo, pero deben complementarse con el comercio de proximidad para lo que
proponemos implantar Áreas de Desarrollo Comercial como evolución de las
actuales asociaciones de comerciantes, para mejorar el comercio de proximidad
con una respuesta coordinada y eficiente a los cambios en un sector tan
exigente y competitivo sobre todo en un contexto de crisis económica como el
actual y complementarlo con la potenciación de la competitividad de las
empresas comerciales con incentivos fiscales y estrategias formativas,
contractuales y laborales adecuadas al sector, así como la plena adopción de
las TIC (Tecnologías de la información y Comunicación) para favorecer la
viabilidad de las pequeñas empresas y por otro lado seguir apoyando los
Mercados Municipales como modelo vigente de centro comercial especializado en
productos frescos y de proximidad.
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Les Grans Superficies cobreixen unes necessitats
imposades per la disponibilitat de temps, però tenen que ser complementades per
el comerç de proximitat, per la qual cosa proposem implantar les Àrees de
desenvolupament Comercial como una evolució de les actuals associacions de
comerciants, amb la finalitat de millorar el comerç de proximitat amb una
resposta coordinada i eficient front als canvis d’un sector tan exigent i
competitiu sobre tot en l’actual context de crisi econòmica, i que per
nosaltres es te que complementar amb la potenciació de la competitivitat de les
empreses comercials mitjançant incentius fiscals i estratègies formatives,
contractuals i laborals, adients al sector, així com la plena adopció de les
TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) per tal d’afavorir la
viabilitat de les petites empreses mentre per altra banda es continua apostant
per els Mercats Municipals com a model de centres especialitzats en productes
frescos i de proximitat.